Rozwój branży mieszkaniowej

Mieszkania na sprzedaż

Jeżeli od dłuższego czasu mamy problem ze sprzedażą mieszkania, powinniśmy zastanowić się nad przyczyną takiego stanu rzeczy. Jeżeli nasz telefon nieustannie się urywa a chętnych do obejrzenia mieszkania nie brakuje, możemy zakładać, że skonstruowane przez nas ogłoszenie jest merytorycznie poprawne i atrakcyjne.

Problem prawdopodobnie będzie leżał więc w samym mieszkaniu – jego stanie technicznym oraz sposobie prezentacji. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego jak duży wpływ na postrzeganie mieszkania ma jego prezentacja, przez co nieustannie dochodzi do nieporozumień i problemów z nawiązaniem komunikacji i zawarciem korzystnej transakcji kupna-sprzedaży.

Podstawowym błędem właścicieli lokali jest pokazywanie go zainteresowanym wtedy, kiedy wewnątrz znajdują się meble, ubrania i prywatne akcesoria. Im mniej elementów wewnątrz, tym lepiej. Wiadomo oczywiście, że nie zawsze właściciel ma szansę opróżnienia lokalu, zwłaszcza kiedy ciągle w nim mieszka, warto jednak zadbać o to, aby całość wyglądała schludnie i pozwalała na podkreślenie przede wszystkim atutów wnętrza, a nie jego niedociągnięć. Odklejające się tapety, brudne farby na ścianach czy odkształcone płytki podłogowe zaniżają wartość lokalu i nie budują dobrej opinii o właścicielu, zwłaszcza wtedy, kiedy w ogłoszeniu mieszkanie opisane było w samych superlatywach.